Počas doktorandského štúdia som viedla semináre Teórie marketingovej komunikácie v druhom ročníku bakalárskeho štúdia, občas som čosi odprednášala aj v rámci Marketingových stratégií v tom istom ročníku. Neskôr som učila na bakalárskom stupni Vzťahy s médiami prvákov a Prípadové štúdie druhákov.
Viedla a oponovala som aj záverečné práce a práce Študentskej vedeckej odbornej činnosti. Tu je zoznam tých, ktoré som viedla:
- Apely v marketingovej komunikácii (Bc.) / Aneta Križanová, 2014
- Bojovníci proti kríze (ŠVOK) / Bianka Czetöová, Silvia Gonglíková, 2010
- Budovanie pozitívneho imidžu vzdelávacej inštitúcie (Bc.) / Šestáková Lenka, 2010
- Corporate Social Responsibility (budovanie pozitívneho imidžu firmy využitím CSR) (Bc.) / Šajtlavová Monika, 2012
- Komparácia nástrojov marketingovej komunikácie (Bc.) / Monika Dzurechová, 2014
- Komunikačná stratégia mesta Snina (Mgr.) / Brečková Anna, 2012
- Marketing a marketingová komunikácia v cestovnom ruchu (Bc.) / Magdaléna Čavojská, 2014
- Marketing a marketingová komunikácia v cestovnom ruchu (Bc.) / Karina Dudášová, 2014
- Marketing a marketingová komunikácia v cestovnom ruchu (Bc.) / Prostredná Barbora, 2012
- Marketing a marketingová komunikácia v cestovnom ruchu (Bc.) / Tomová Lucia, 2011
- Marketing neziskových organizácií (Bc.) / Gonglíková Silvia, 2011
- Marketingová komunikácia a sociálne siete (Mgr.) / Nemešová Katarína, 2012
- Marketingová komunikácia a spotrebiteľské trhy (Bc.) / Šichmáková Mária, 2011
- Marketingová komunikácia konkrétneho subjektu (Bc.) / Hamorský Maroš, 2012
- Marketingová komunikácia na internete (Bc.) / Fašková Veronika, 2012
- Marketingová komunikácia v kultúre (Bc.) / Podobová Adriana, 2012
- Marketingová komunikácia Zaraguzy Digital (Bc.) / Hliboký Matúš, 2012
- Marketingový plán pre konkrétny subjekt (Bc.) / Kretiková Eva, 2012
- Marketingový prieskum spokojnosti zákazníkov v spoločnosti (Bc.) / Birasová Alena, 2011
- Marketingový výskum a internet (Bc.) / Ochodnická Alžbìta, 2012
- Marketingový výskum a internet (Bc.) / Prieberová Mária, 2011
- Marketingový výskum a internet (Bc.) / Štefaniková Ivana, 2012
- Marketingový výskum a internet (ŠVOK) / Eva Kretiková, Zuzana Devečková, 2011
- Mobilný marketing (ŠVOK) / Daniela Bellová, Anna Maslíková, 2010
- Nové trendy v marketingu (ŠVOK) / Vladimíra Oravcová, Miroslava Krížová, 2010
- Nové trendy v marketingu a marketingovej komunikácii (Mgr.) / Kósa Vojtech, 2012
- Podstata a význam riadenia vzťahov so zákazníkmi (Mgr.) / Chochrunová Lenka, 2011
- Podstata, význam a perspektívy elektronického obchodu (Bc.) / Reissmullerová Veronika, 2011
- Podstata, význam a štruktúra nástrojov marketingovej komunikácie (Bc.) / Ščevíková Ľubica, 2011
- Product placement zameraný na detského diváka (Bc.) / Barbora Holienková, 2014
- Projekt Doska (ŠVOK) / Maroš Hamorský, Matúš Hliboký, Branislav Macko, Roman Majerský, Marek Lenčucha, Marek Surovec, 2012
- Public relations vo vybranej organizácii (Bc.) / Kristína Cimeráková, 2014
- Sociálne siete a marketing (ŠVOK) / Juraj Horný, Martin Pekarovič, 2010
- Sociálne siete a politický marketing (ŠVOK) / Juraj Horný, Martin Pekarovič, 2011
- Spoplatnenie obsahu na slovenskom internete (Bc.) / Minárik Tomáš, 2012
- Stratégia a taktika budovania značky (Mgr.) / Machovièová Barbora, 2012
- Uplatňovanie modelov nákupného správania (Bc.) / Veronika Červenská, 2014
- Význam a funkcie reklamy (Bc.) / Jana Petrášová, 2014